CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 16, 2008

Satu perjalanan yang dinamakan CiNTA..

For me,cinta itu ialah satu perjalanan yg blh mmbwa perubahan yg bsr dlm hdp.For example,i dh habiskan perjalanan itu in SAD ENDING.

We will start perjalan kita menyedari yg kita sudah mula menyukai seseorang yg bernama LELAKI.We liked that person sampai ada satu masa tu,kita fikir dialah orang yg paling penting dlm hidup kita.Now,kita dah sampai di perhentian HAPPENING.

Perjalanan kita akan sampai di perhentian HEARTBROKEN when we realized that he already has SOMEONE SPECIAL in his life.Di situ,kita akan menghadapi saat-saat yg duka keseorangan.Then,barulah kita menyedari yg FRIENDSHIP IS POWERFUL THAN LOVE.We will spend our time with crying and thinking of him.

But our journey dont end at here,kita tetap juga suka that guy even he already has someone special .Part nie yg buat kita confuse sebab buat ape kita nak suka lagi org yang dah sakitkan hati kita lagi.Maybe itulah yg org cakap love's power.

Semakin lama kita menunggu si dia,semakin bosan kita terasa kerana kita sanggup menolak orang yg ikhlas mencintai kita semata mata untuk mendapatkan a FAKE LOVE from him.Kita hampir sampai di penghujungnya apabila mulut kita berkata 'I DONT LOVE HIM ANYMORE',but hati kita still cakap 'I STILL LOVE HIM'... Inilah yang dinaman menipu diri sendiri.Kita mula menyedari yg kita lying to our self setelah our friends give us nasihat yg boleh membawa seribu erti dalam hidup kita..

Our journey ends here when we forget 95% him in our life.Tipulah tu kalau kita cakap yg kita ckp yg kita dah tak suka dia lagi.Mesti ada lagi baki baki yang tersimpan dalam hati kita untuk si dia... 'rite'...?Cinta itu menyakitkan.But hakikatnya,it teachers us how TO LIE TO OURSELF,to deal with pain,TO PASS NITE IN TEARS and to hate him with all our heart.

Now, kita dah boleh melupakan si dia sikit demi sikit.But,the scariest thing to do is LOVE SOMEONE..kita takut jika kita kita akan dipermainkan lagi oleh seseorang yang bernama LELAKI.And it hurts! YOU''LL NEVER REMEMBER,THE THINGS I"LL NEVER FORGET.

0 comments: